DOLAR 7,1728
EURO 8,7316
ALTIN 415,76
BIST 1.483
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 9°C
Çok Bulutlu
İstanbul
9°C
Çok Bulutlu
Per 10°C
Cum 14°C
Cts 12°C
Paz 10°C

İBB Sözcüsü’nden Sabah’a yalan haber tepkisi

İBB Sözcüsü Murat Ongun, Sabah gazetesinin Kısıklı Abdullahağa Camisi’nin minaresindeki 250 yıllık güneş saatinin üstünün badanayla boyanmasından İBB’yi sorumlu tutmasına tepki gösterdi.

İBB Sözcüsü’nden Sabah’a yalan haber tepkisi
25.01.2021
A+
A-

İlk olarak Hürriyet gazetesinde Ömer Erbil’in imzasıyla yayınlanan ve çoğu internet haber sitesi tarafından alıntılanan ‘250 yıllık güneş saatine badana’ başlıklı haber, Sabah gazetesinde ‘İBB’den bir skandal daha! Tarihi camideki 259 yıllık güneş saatini boyadılar’ şeklinde verildi.

Sabah gazetesinin İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ni (İBB) suçladığı skandal restorasyonun Vakıflar Genel Müdürlüğü ve Üsküdar Belediyesi tarafından yapıldığı ortaya çıktı.

Kişisel Twitter hesabında gazeteye tepki gösteren İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Sözcüsü Murat Ongun, habere dair sosyal ağlardaki paylaşımların silindiğini belirterek “Tweeti sildiğinize göre haberin doğrusunu da birazdan verirsiniz herhalde?” dedi.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.